• Slider3
  • Slider4
  • Slider5
  • Slider2
Dlaczego...  
Oferta patronki  

Dlaczego Patronka

„Patronka” Sp. z o. o. jest Placówka Przyjazną Pacjentowi. Dlaczego Placówka Przyjazna Pacjentom jest lepsza niż inne?

Bo dostarcza pacjentowi niezbędnych informacji, które ułatwiają mu korzystanie ze świadczeń, pomagają dbać o zdrowie, pozwalają docenić wysiłek lekarzy, pielęgniarek i diagnostów, by lepiej z nimi współpracować.

O zasadach korzystania z badań profilaktycznych mogą się Państwo dowiedzieć tutaj.

W „Patronka” Sp. z o. o. przestrzegana jest karta praw pacjenta do której zapoznania się zachęcamy.

Dbając o jakość świadczonych usług „Patronka” Sp. z o. o. realizuje cele Polityki Jakości poprzez:
  • zatrudnianie wyspecjalizowanej kadry medycznej i dbanie o jej ciągły rozwój i podnoszenie zawodowych kwalifikacji,
  • spełnianie oczekiwania Pacjentów,
  • profesjonalizm oraz wysoką jakość usług,
  • wykorzystywanie nowoczesnych metod leczenia i psychoterapii,
  • pomoc w rozwiązywaniu problemów Pacjentów, a także wprowadzanie rozwiązań zapobiegające powstaniu problemów,
  • podnoszenie standardu wystroju i wyposażenia zakładu,
  • ciągłe doskonalenie System Zarządzania Jakością zgodnie z normą PN-EN ISO 9001:2000,
  • spełnianie wymagania normy PN-EN ISO 9001:2000, spełniamy wymagania prawne oraz wymagania określone przez pacjentów,
  • zachęcanie pracowników do dzielenia się wiadomościami i umiejętnościami zdobytymi podczas szkoleń zewnętrznych, konferencji, sympozjów